En affisch med budskapet "Kom till oss! Vi har bestämt oss. Vi ska bli den bästa arbetsplatsen för socialarbetare".

Bli vår nya kollega!

Kommunen satsar på socialtjänsten och har gett oss resurser till många fler tjänster!

Att få jobba med hjärtat och göra skillnad på riktigt.

Det är några av sakerna som är viktiga för Niloufar, Tarkan, Cecilia och Zin, socialarbetare i Botkyrka kommun.

Varmt välkommen till oss!

Sök nu!

Socialsekreterare med hjärta för barn

Vi söker dig som har erfarenhet av myndighetsutövning och utredning av barn och unga.

Socialsekreterare för våra vuxna medborgare

Vi söker dig som har erfarenhet av myndighetsutövning och utredning av unga och vuxna.

Gör positiv skillnad

Hos oss är du med och utvecklar socialförvaltningen i Botkyrka så att vi kan vara din och allas bästa arbetsplats.

Ett långsiktigt arbete

Vi ligger i framkant och fokuserar på att utveckla både det sociala arbetet och varandra.

Praktisera hos oss!

Som praktikant får du värdefulla erfarenheter och möjlighet att knyta nya kontakter.

Vi ska bli din bästa arbetsplats

Möt socialdirektör Charlotte Lagerkvist och förvaltningens enhetschefer som berättar hur Botkyrka kommun ska bli den bästa arbetsplatsen för socialarbetare.

"Här känner jag mig som en i gänget"

Under sin praktikperiod i Botkyrka kommun har Martyna och Reza prövat på jobbet som socialarbetare och fått fördjupad förståelse för socialt arbete.

Sök nu!

Socialsekreterare med hjärta för barn