Näringslivsnytt

​Näringslivsnytt är ett nyhetsbrev för dig som är intresserad av frågor som rör näringslivet i kommunen. Här får du inbjudningar till intressanta event både från kommunen och företagsfrämjande organisationer​.

Fyll i din e-postadress i formuläret så landar nyhetsbrevet i din mejlinkorg.

Information om hur vi hanterar personuppgifter

Genom att fylla i din mejladress i formuläret samtycker du till att Botkyrka kommun registrerar din mejladress. Den rättsliga grunden för behandlingen av denna personuppgift är samtycke. Vi kommer att hantera denna personuppgift så länge som prenumerationen är aktiv. Du kan när som helst välja att avbryta din prenumeration genom att klicka på ”avanmäl” i nyhetsbrevet. Mer information om hur Botkyrka kommun hanterar personuppgifter, dina rättigheter, vem som är personuppgiftsansvarig samt kontaktuppgifter med mera hittar du här.