Kom och fira årets företagare!

BOOST-EVENT:

Kom och fira årets företagare

31 oktober 2022

Näringsliv och företag

Nu hyllar vi årets företagare i Botkyrka. Vi bjuder på lunch, panelsamtal och inspirationsföreläsning med Andra Farhad, vd och grundare av framgångsrika Börshajen. Anmäl dig här!

Välkommen till ett fantastiskt lunchevent där vi tillsammans hyllar de Botkyrka företag som får årets priser! Andra Farhad, vd och grundare för Börshajen berättar om sin framgångshistoria, vikten av nätverkande och hur man leder sig själv genom kriser. Du får också möjligheten att lyssna på panelsamtal där våra gäster från tillväxtfrämjande organisationer ger tips till företagare inför framtida utmaningar. En nätverksträff som är långt ifrån lagom!

Tid: Tisdag 6 december, klockan 11:30- 12:20 (lunch i restaurangen) Program: (Loftet) klockan 12.20-14.30

Plats: Subtopia, Rotemannavägen 10, Alby

11.30- 12.20 Lunch och nätverkande

12.30-12.40 Program Inledning Näringslivschef och moderator - Välkomnande

12.40-13.00 Panelsamtal - Inslag från tillväxtfrämjande organisationer- Almi, Coompanion, Tillväxt Botkyrka

13.00-13.45 Andra Farhad, Vd och grundare för Börshajen, berättar om sin framgångshistoria,

vikten av nätverkande och hur man leder sig själv genom kriser.

13.50-14.15 Hyllar pristagare -Årets nyföretagare, åretsföretagare, bästa säljpitch UF företag

14.15-14.30 Prisutdelning för lottdragning

14.30 Tack-tal och mingel med fika

Hitta till Subtopia

En områdeskarta med parkeringsplatser hittar du här.

Har du frågor?

Kontakta näringslivsenheten via e-post foretag@botkyrka.se