Lär dig att lämna framgångsrika anbud i offentliga upphandlingar

31 oktober 2022

Näringsliv och företag

Välkommen att delta på en informationsträff om offentlig upphandling den 30 november .

Flera personer sitter och lyssnar på en föreläsning.

Välkommen på en digital informationsträff om upphandling den 30 november.

Botkyrka kommuns upphandlingschef Peter Norén ger en introduktion till hur du lämnar framgångsrika anbud i offentliga upphandlingar och hur du kan lyckas som leverantör till Botkyrka kommun. Det finns även tid för frågor och diskussion.

Tid: 30 november kl. 09:00-10:00

Plats: Kommunhuset, plan 2 Alytus.

Anmäl dig senast 29 november

Mejla anmälan till: foretag@botkyrka.se

Dagordning

• Välkommen – Näringslivsenheten (5 min)
  • Offentliga upphandlingar: vad det innebär att lämna anbud och hur man lyckas som leverantör – Upphandlingschef Peter Norén (40 min)
  • Frågor och diskussion (15 min)

Frågestund

• Har du frågor kring den introducerande presentation som du nu fått lyssna på?
  • Fanns det något som överraskade i presentationen som du inte kände till innan?
  • Vilka utmaningar ser du för att lämna anbud och vinna upphandlingar för ert företag?
  • Hur skiljer det sig att göra affärer med kommuner och andra kunder som ert företag har?
  • Har du tips att dela med andra om hur man lyckas med sitt anbudsarbete?

Har du frågor?

Kontakta näringslivsenheten via e-post: foretag@botkyrka.se