Frukostträff 20/4: Så blir du framgångsrik genom hållbarhetsarbete

Två personer sitter och fikar vid ett bord.

Hållbarhetsarbete kan både minska dina kostnader och ge nya affärsmöjligheter. Anmäl dig till frukostträff om hållbarhet senast 14 april.

16 mars 2023

Näringsliv och företag

Har du koll på att ditt företag kan tjäna på ett hållbarhetsarbete? Det kan både minska kostnader och ge nya affärsmöjligheter. Välkommen till frukostträff den 20 april.

Ta chansen att lyssna på:

- CirEkos expert Annelie Blezell som tipsar om möjligheterna med cirkulär ekonomi.
- Joel Ahlgren från Botkyrka kommun som informerar om kommunens strategi för hållbarhet.
- Lokala entreprenörer, bland annat Råsaft Loviseberg Presseri, som berättar om hur de arbetar med hållbarhetsfrågor idag.

Du får även möjlighet att nätverka med andra företag kring detta viktiga ämne!

Plats: Hågelby

Datum: 20 april

Tid: Mingel från 7.45. Programstart: 8-9 med efterföljande mingel.

Anmäl dig nu!

Anmäl dig via formuläret nedan. Viu behöver din anmälan senast den 14 april.

Frukostträffen arrangeras av näringslivsenheten i Botkyrka kommun i samarbete med Tillväxt Botkyrka.

Varmt välkommen!

Genom att fylla i dina uppgifter i formuläret samtycker du till att Botkyrka kommun registrerar dessa. Den rättsliga grunden för behandlingen av dina personuppgifter är samtycke. Mer information om hur Botkyrka kommun hanterar personuppgifter, dina rättigheter, vem som är personuppgiftsansvarig samt kontaktuppgifter med mera hittar du här.