Botkyrkadialogen på Öppna förskolan i Storvreten ställs in

21 november 2022

Kommun och politik

På grund av det besvärliga väderläget kommer tisdagens Botkyrkadialog på Öppna förskolan i Storvreten att ställas in.

För dig som planerat att delta går det bra att, till och med fredag 25 november, gå in på dialog.botkyrka.se och lämna dina synpunkter där.

Resultatet av dialogen som hölls lördagen 19 november och alla andra insamlade förslag, kommer du att kunna ta läsa om på botkyrka.se/botkyrkadialogen så snart Dialogkommissionen tagit beslut om vilka förslag som är genomförbara.

Botkyrkadialogen

Botkyrkadialogen startade i februari 2019 och turnerar runt på olika platser i kommunen som till exempel centrumanläggningar, torg och bibliotek där många medborgare vistas. Varje gång är en kommundel i fokus tre månader i taget.

Mer om Botkyrkadialogen