Öppna mobilmenyn

Konsumentvägledning

Om du vill klaga på något som du har köpt, och du inte kommer överens med företaget, kan du kontakta kommunens konsumentvägledning.

Konsumentvägledningen i kommunen ger råd och kan hjälpa till i kontakten med företag eller om du vill anmäla till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Du kan kontakta konsumentvägledningen på telefon och e-post. Det går även att boka in besök. Samhällsvägledarna på kommunens medborgarkontor tar emot besök på drop-in och hjälper till med enklare konsumentfrågor.

 

Senast uppdaterad: 31 augusti 2020

Hallå konsument

Konsumentverkets webbplats har information om dina rättigehter som konsument.

Hallå konsument 

Kontakt konsumentvägledning

E-post: konsument@botkyrka.se
Telefon:  08-530 612 00
Telefontider: måndag och onsdag kl. 10-11.
Besök: Medborgarkontoren

Senast uppdaterad: 31 augusti 2020