Ung 16–19

Med oss kan du som är 16-19 år hitta på utvecklande och roliga aktiviteter som du är intresserad av. Det bästa är att du kan föreslå vad vi ska göra och vara med och driva det. Vi bygger allt vi gör på ditt engagemang.

6 personer som jobbar på ung16-19.

Vi som träffar dig på ung 16-19.

I våra lokaler finns musikstudio, gym, dansstudio, replokal, ateljé och filmstudio. Vi har schemalagda kurser och aktiviteter som produceras av andra unga.

Vi som jobbar här kan hjälpa dig om du vill leda eller anordna kurser, skapa och producera egna projekt och event inom musik, dans, idrott, konst och film. Vi vet vart du kan söka bidrag till det och har teknik och lokaler.

Du hittar oss i Albys hjärta och vi arrangerar aktiviteter i hela Botkyrka, tillsammans med dig och andra.

Följ oss på Instagram @ung1619botkyrka, här kan du komma i kontakt med oss och se vad vi har på gång.

Våra öppettider på Albys hjärta är måndag-fredag klockan 17.00-21.00.

Vill du komma i kontakt med oss kan du också mejla på ung1619@botkyrka.se.

Våra aktiviteter

Här kommer snart en kalender med aktiviteter för dig!