Aktuellt i rackethallen

Herrbastun avstängd

Herrbastun är för närvarande trasig och avstängd, reparation pågår. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka.

Mörker badminton

Vi är tillbaka med ännu en uppskattad Darkminton-kväll! Badminton i totalt mörker under UV-ljus. Ta på dig dina vita kläder för en lysande upplevelse!

• Datum: Fredagen 26 April
  • Tid: 17.00 - 19.00
  • Pris: 200kr/timme (rack & boll ingår)

Boka tid genom att ringa oss på 08-530 615 43

Badminton i mörker

Nyhet! Dagpasskortet

Nu kan du köpa ett dagpasskort som tillåter obegränsat spel i samtliga racketsporter om banorna är tillgängliga Måndag - Fredag mellan 08.00-17.00.

• 500kr/månaden gäller för en person
  • Kortinnehavaren kan ta med sig upp till 3 medspelare som betalar 120kr per person för spel under en hel dag.
  • Kortet gäller 1 månad från inköpsdatum.
  • Barn upp till 16 år spelar gratis i sällskap med kortinnehavaren.

Kortet inkluderar tillgång till gymmet. Kan endast köpas under Maj/Juni månad. Observera att det inte är möjligt att boka tid med dagpasskortet via vår bokningswebb. För att boka tid vänligen ring oss på 08-530 615 43 eller kom förbi på drop-in.

Seriespel

Är du intresserad av seriespel? Hos oss kan du fördjupa din passion för badminton, squash, pingis och padel genom att delta i våra energifyllda serier. Oavsett om du är erfaren tävlande eller nybörjare, välkomnar vi dig att lämna en intresseanmälan. Kontakta oss på rackethall@botkyrka.se eller ring oss på 08-530 615 43.

Ny spelupplevelse på våra padelbanor!

Botkyrka rackethall är stolta över att presentera en spännande ny spelupplevelse på våra padelbanor! Det är med glädje vi meddelar att du nu kan förvandla våra vanliga padelbanor till en spelplan för padbol. Padbol är en unik sport som kombinerar fotbollstennis med padel. Du bokar våra padelbanor som vanligt och låter oss ta hand om resten. Bollar finns tillgängliga i vår reception, så du behöver inte oroa dig för utrustning. Spelet spelas alltid två mot två på våra befintliga padelbanor.

Vi erbjuder dig möjligheten att utforska padbol på våra padelbanor, där måtten och spelplanen är desamma som i padel. Vänligen notera att vi inte har särskilda padbolbanor, så måtten och spelplanen avviker inte från våra traditionella padelbanor.

Vi har en tjejserien i badminton

Vi söker ännu fler tjejer till vår tjejliga i badminton inför hösten.
Är du glad motionär och vill möta andra tjejer i badminton så hör av dig till oss. Tjejernas matcher spelas på tisdagar.