Ungdomsjobb för dig mellan 20 och 29

Botkyrka kommun erbjuder ungdomar 20-29 år att under en till fyra månader prova på ett jobb inom någon av kommunens verksamheter.

Om du  är arbetslös och inte studerar men bor i Botkyrka kommun är detta en chans att få testa på arbetslivet, visa vad du kan och skaffa värdefulla erfarenheter samtidigt som du tjänar dina egna pengar.

Du kommer i kontakt med oss genom att följa länken och registrera dig nedan.

Om du är intresserad ansök snarast, en arbetsmarknadscoah kommer ta kontakt med dig för ett personligt möte.

Ungdomsjobb är ett arbete under en kortare tid. Hur länge du har möjlighet att jobba beror på när du söker och vilken arbetsplats du matchas med.

Följ länken och registrera dig.

Uppsökare

Uppsökande verksamheten riktar sig till ungdomar mellan 18–29 år som är folkbokförda i Botkyrka kommun. Det gäller ungdomar som saknar sysselsättning, i form av jobb eller studier.

Den uppsökande verksamheten erbjuder en anställning fram till årsskiftet i någon av Botkyrkas kommunala verksamheter. Detta är en chans att få komma ut i arbetslivet, få en lön samtidigt som du samlar erfarenheter.

Vilka omfattas av uppsökande verksamheten?

• Folkbokförd i Botkyrka kommun
  • Mellan 18–29 år
  • Saknar sysselsättning i form av jobb eller studier

Vad kan du få hjälp med?