Aktiviteter för unga i sommar
Den 20 juni öppnar en mötesplats för dig som gått ut högstadiet och är upp till 19 år. Här kan du träffa vänner, hitta nya intressen och vara med på olika aktiviteter.
I sommar finns vi i Fittja och Alby, och i höst dyker vi upp med pop-up’s på olika ställen.
Kom förbi, häng med oss, var med och forma mötesplatsen från start!
