Affärskvinnans nätverk: Bli en stjärna på Linkedin!

Bli en stjärna på Linkedin! Kick-off för affärskvinnans nätverk 31/8.

20 juni 2023

Näringsliv och företag

En proffsig LinkedIn-profil är idag ett måste som företagare, vare sig du ska söka uppdrag eller jobb, bygga din karriär eller hitta nya kunder och medarbetare.

Häng med den 31 augusti 8–10 då Affärskvinnans nätverk har kick-off på härliga Hågelby gård. Det blir en inspirerande frukostträff med föreläsning från LinkedInexperten Charlotte Hågård. Du får verktygen du behöver för att bli synligare, proffsigare och mer aktiv på LinkedIn.

Plats: Hågelby gård
Tid: Frukostmingel från 7.30 med programstart 8.00.

Anmäl dig via formuläret nedan senast 25 augusti!

Anmäl dig här

Genom att fylla i dina uppgifter i formuläret samtycker du till att Botkyrka kommun registrerar dessa. Den rättsliga grunden för behandlingen av dina personuppgifter är samtycke. Mer information om hur Botkyrka kommun hanterar personuppgifter, dina rättigheter, vem som är personuppgiftsansvarig samt kontaktuppgifter med mera hittar du här.

För mer information

Kontakta foretag@botkyrka.se.