Öppet hus på Campus Botkyrka 16 april

03 april 2024

Jobb och vuxenutbildning

Har du frågor om vuxenutbildning, svenska för invandrare (SFI), yrkeshögskola eller kanske vill prata med en studie- och yrkesvägledare? Passa på att gå på öppet hus den 16 april.

En alt-text ska beskriva innehållet på bilden och bildens sammanhang i förhållande till informationen på sidan.

Passa på att gå på öppet hus den 16 april och ställ frågor om dina möjligheter till vidareutbildning.

Den 16 april finns möjlighet att träffa Vuxenutbildningen, Xenter Yrkeshögskola, SFI, Tentamenservice och Studie- och yrkesvägledningen

Ställ dina frågor direkt

Passa på att fråga om vilka framtidsmöjligheter du har när alla verksamheter finns på plats under ett och samma tak i Xenter-huset på Utbildningsvägen 3 i Tumba.

Inom Campus Botkyrka kan du studera gymnasial vuxenutbildning, svenska för invandrare (SFI), anpassad utbildning för vuxna (Lärvux), och yrkeshögskola. Campus Botkyrka kan även erbjuda dig som studerar på högskola eller universitet möjlighet att skriva tentamen på plats i Tumba. Du har även möjlighet att få studie- och yrkesvägledning.

Arbetsförmedlingen finns även på plats under kvällen.

Tid och plats

Tid: kl. 16:00 – 19:00
Plats: Xenter-huset, Utbildningsvägen 3, Tumba

Läs mer om Campus Botkyrka

Campus Botkyrka samlar olika utbildningsformer som vänder sig till vuxna under ett gemensamt paraply.