Nyhetsbrev om hanteringen av avfall i Kassmyra och Kagghamra

Nu kan du prenumerera på nyheter om avfallshanteringen i Kassmyra och Kagghamra.

Du prenumererar på nyhetsbrevet genom att fylla in din e-postadress i formuläret nedan och kryssa i rutan brevid "Prenumeration nyhetsbrev Kassmyra-Kagghamra". Nyhetsbrevet kommer ut i samband med att vi publicerar nyheter på webben.

Välj prenumeration

Så hanterar vi personuppgifter

Genom att fylla i din mejladress i formuläret samtycker du till att Botkyrka kommun registrerar din mejladress. Den rättsliga grunden för behandlingen av denna personuppgift är samtycke. Vi kommer att hantera denna personuppgift så länge som prenumerationen är aktiv. Du kan när som helst välja att avbryta din prenumeration genom att klicka på ”avanmäl” i nyhetsbrevet. Mer information om hur Botkyrka kommun hanterar personuppgifter, dina rättigheter, vem som är personuppgiftsansvarig samt kontaktuppgifter med mera hittar du här.